کرمان - معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در سه ماهه سوم امسال ،تعداد ۱۰ کاروان سلامت ،با حضور۲۸ پزشک عمومی ، ۹ پزشک متخصص و ۵۶ پیراپزشک به مناطق محروم و کم برخوردار اعزام و ویزیت رایگان افراد بی بضاعت، انجام شده است.

بیش از دو هزار نفر از خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان بهره مند شدند

به گزارش قدس آنلاین، نسرین پیرمرادی با بیان اینکه درسه ماهه سوم امسال بالغ بر ۵۷۰ میلیون ریال در طرح «پنجره های امید» در بخش دارو و درمان توسط داوطلبان خیر تامین شده است گفت: تعداد ۹۳۴ نفر ازخدمات و مشارکت داوطلبان بهره مند شده اند.

وی با اشاره به طرح پنجره‌های امید گفت: این کار همان شعار سازمان داوطلبان بوده که حلقه اتصال میان نیاز نیازمندان و توان توانمندان است، و در حقیقت نیازمندان را به توانمندان متصل می کنیم.

پیرمرادی با بیان اینکه کاروان‌های سلامت را در تمام سال داریم، خاطرنشان کرد: در همین راستا تیم‌های پزشکی و درمانی هلال احمر، به مناطق محروم اعزام می‌شوند، به طوری که در سه ماهه سوم سال جاری تعداد دو هزارو ۱۴۵ نفر از خدمات کاروان های سلامت در سطح استان بهره مند شده اند.

وی تصریح کرد: در این راستا، در سه ماهه سوم امسال ،تعداد ۱۰ کاروان سلامت ،با حضور۲۸  پزشک عمومی ، ۹ پزشک  متخصص و ۵۶ پیراپزشک  به مناطق محروم و کم برخوردار اعزام و ویزیت رایگان افراد بی بضاعت، انجام  شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان  در مجموع ،ارزش ریالی خدمات ارائه شده توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر استان را در بخش ویزیت رایگان، تامین دارو و تهیه بسته های بهداشتی ۸۲۹ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت :در

سطح استان«خانه‌های داوطلب» را داریم که کمک‌های مختلفی را ارائه می‌دهند، در همین راستا خود اعضا و مردم در خانه‌های داوطلب حضور پیدا می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.